kepek - Szerfőép Kft

Szerfőép Kft
Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

2005.

Gesztely Hernád ártéri híd hidraulikus beemelése
  • 400t vasbeton szerkezet talajon való kiöntése
  • emelő  szerkezet gyártása
  • emelő szerkezet  telepítése, vasbeton szerkezetű hídra
  • hidraulikus emelési munkák végzése, függőleges irányban
  • átszerelés vízszintes  irányú mozgásra
  • 4m magasságban vízszintes irányú betolás híd végleges helyére emelő szerkezet bontása
2006.

Gesztely 37.sz főút,
120m öszvér híd szerelése, hidraulikus betolása

  • 120m hosszú acél főtartó, 11m széles acél kereszttartó és vasbeton pályalemez szerkezetű híd szerelése acélszerkezet szerelése keményfa máglyákon
  • hossztartók-kereszttartók toldása hegesztéssel
  • acélszerkezet teljes zsaluzása, vasbeton pályalemez készítése
  • híd emelése hidraulikus berendezéssel, csúsztatópályák elhelyezése
  • csőr (segédhíd) szerelése tolási irányba, hídhoz kapcsolódva
  • hidraulikus berendezés segítségével híd betolása végleges helyére (30 nap)
  • csúsztatópályák kiszerelése hidraulikus segítséggel
  • saruk beszerelése, híd leengedése hidraulikus segítséggel, végleges magasságra

2007.

Érsekvadkert  csarnok  szerelés

  • pontalap és vasalt térbeton készítése
  • Svéd LLentab típusú, horganyzott vázú, festett acéllemez csarnok szerelése
  • gyártó teljes csarnok szerkezetet és a hozzá való kötőelemeket megrendelő elképzeléséhez igazítva kompletten szállítja
2007.

Galgamácsa veszélyes hulladék lerakó, védő kupola gyártása, szerelése
  • 120t acélszerkezet gyártása, próbaszerelése
  • acélszerkezet szerelése veszélyes hulladék lerakó területén, 15m mély gödör felett
  • acélszerkezet lefedése ponyva elemekkel drótkötél feszítéssel
  • kupola mozgató pálya gyártása, szerelése
  • kupola  fél évente történő mozgatása hidraulikus berendezés segítségével
  • csúsztató pálya továbbtelepítése következő mozgatás előkészítéséhez

2008-2009.

M8 Márkó 286m hosszú 3000t hidak építése, szerelése, hidraulikus betolása
  • acélszerkezetű hossztartók  és kereszttartók szerelése, kapcsolatok létesítése hegesztéssel
  • vasbeton pályalemez zsaluzása, vas szerelése, betonozás
  • hidraulikus berendezés segítségével történő átterhelés csúsztatópályákra
  • vonómű kiépítése híd elején
  • csőr (segédhíd) elemenkénti összeszerelése, csatlakoztatása hídhoz
  • hidraulikus tolás 100t toló hidraulikák segítségével, megfelelő oldalvezetés mellett
  • végleges hosszirányú betolás után, toló pályák bontása hidraulikus segítséggel, csőr (segédhíd) folyamatos bontása a teljes betolási  állapot elérése előtt
  • a toló pályák magassága miatt a híd függőleges leengedése hidraulikus berendezéssel
  • saruk elhelyezése, híd végleges magasságra engedése
2010.

M6 autópálya dupla 600m hosszú,
15.000t hidak hidraulikus emelése, saruk beépítése
  • 500t hidraulikák beépítése, hidraulikus emelés
  • csúsztatópályák kiszerelése
  • 1,5t saruk beépítése (kiöntése)
  • sarura terhelés hidraulikák segítségével
2010.

Borsodchem, túl méretes szállítmány,
hidak biztosítása acélszerkezetű alátámasztással,
hidraulikus berendezés segítségével
  • alátámasztó acélszerkezet gyártása, szerelése
  • támaszok beépítése, adott helyszíneken, túlméretes szállítmány haladását megelőzően
  • szállítmány áthaladásakor hidrauliks berendezés segítségével támaszok aláfeszítése
  • szállítmány elhaladása után berendezés és támaszok bontása, majd továbbtelepítése
  • szállítmány végleges célállomása (Borsodchem) elérése után összes berendezés és támaszok bontása
2011.

61sz főút Nagykanizsa elkerülő szakasz vasbeton híd hidraulikus mozgatása
  • hossz-keresztirányú rögzítő elemek (kitámasztások) beépítése
  • hidraulikus berendezés telepítése
  • híd emelés, keményfa máglyák építése
  • híd átterhelése keményfa máglyákra
  • hídban lévő feszítő pászmák megfeszítése
  • híd leengedése hidraulikus berendezés segítségével
  • saruk beépítése, végleges magasságra engedés
  • berendezések, kitámasztó elemek bontása
2012.

Nagyvárad, Sebes kőrös folyóra 80 méteres alsóíves acélszerkezetű híd
  • 400T súlyú acélszerkezetű híd szerelése a parton
  • hidraulikus módszerrel történő betolása a folyó fölé
  • betolás utáni kb 1.5m süllyesztése, hidraulikus rendszer segítségével
  • saruk beépítése, sarukra átterhelés
  • betolási és egyéb hidraulikus műveleteket teljes mértékben saját berendezéssel végeztük
2012.

Vasúti híd hidraulikus emelése, saru beszabályozás
  • hossztartó megszakítások cseréje
  • kereszttartó és szélrácsok cseréje
  • hidraulikus emelés kivitelezése
  • fix és mozgó saru javítása
2013.

Dilatációk, sarubeépítések és dilatációk
  • dilatációk és saruk beépítése valamint javítása új és meglévő hidakba
  • hidraulikus emelés kivitelezése
 2014. - 2015.

Szlovákia D3 Autópálya
SVRCINOVEC-SKALITE építkezés
SO 248.VRSOK és SO 245. CADECKA hidak hidraulikus tolóberendezés telepítése,
valamint tolás folyamat kivitelezése és emelési folyamat felügyelete
SO 248 VRSOK

  • 400m hosszú, 4,6m gerincmagasságú, 1,2m övszélességű, 2000 tonna súlyú, acélszerkezetű íves völgyhíd hidraulikus betolása
  • betoláshoz 52 m segédhíd használata
  • legnagyobb szabadnyílás 82 m. Legmagasabb pillér 60m
  • emelési, tolópálya bontási és sarubeépítés munkáinak szakfelügyelete
SO 245 CADECKA

  • 680m hosszú, 4,6m gerincmagasságú 1,2m övszélességű, 3200 tonna súlyú acélszerkezetű íves völgyhíd kétirányú hidraulikus betolása
  • csatlakoztatása 45 méter magas pilléren (területi adottságok miatt)
  • betoláshoz 52 méter hosszú segédhíd használata. (2db)
  • legnagyobb szabad nyílás 82m, legmagasabb pillér, 60 méter
  • emelési, tolópálya bontási és sarubeépítési munkáinak szakfelügyelete
 
Mindkét híd tervezését csehországi mérnöki iroda végezte.
Gyártást és a helyszíni összeállítást szlovák kivitelező cégek látták el.
Betolás technológiát a magyarországi HEED kft képviseletében Dr. Szatmári István tervezte.
Betolás kivitelezését a magyarországi Szerfőép Kft végezte.
Munkák kivitelezési időszaka 2014 októbertől 2015 augusztusig tartott.
 
2015.

Abaújvár KECHNEC
 
  • épülő új Hernád-híd hidraulikus betolás-előkészítési, betolási és betolási segédszerkezetek bontási munkái
  • 60m hosszú 10m széles, 600 tonna súlyú, felsőíves, acél főtartós, vasbeton pályalemezzel épített híd betolása vasúti síneken (szerelőtér 200méter távolságra a hídfőtől) valamint segéd rácsos-tartós acélszerkezeten, járomok alátámasztásával a meder felett
  • betoló segédszerkezetek bontása, saru és dilatáció beépítési munkák kivitelezése
  • munka kivitelezési időszaka, 2015, 9. – 2015 11hóig.
  • híd átadása 2015 december
2016.

Zalalövő
  • Zalalövőt elkerülő szakaszon 600m hosszú, doboz szerkezetű, 3600 tonna súlyú, Közgép Zrt által épített és betolt acél hídszerkezet sülyesztése, 200 cm magasságból 70 cm magasságra (a pilléreken mérve)
  • süllyesztési feladatok lépcsőzetes elvégzése után, saruk és dilatációk beépítése
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz