hidraulikus tolás 100t toló hidraulikák segítségével, megfelelő oldalvezetés mellett
végleges hosszirányú betolás után, toló pályák bontása hidraulikus segítséggel, csőr (segédhíd) folyamatos bontása a teljes betolási állapot elérése előtt
a toló pályák magassága miatt a híd függőleges leengedése hidraulikus berendezéssel
saruk elhelyezése, híd végleges magasságra engedése
támaszok beépítése, adott helyszíneken, túlméretes szállítmány haladását megelőzően
szállítmány áthaladásakor hidrauliks berendezés segítségével támaszok aláfeszítése
szállítmány elhaladása után berendezés és támaszok bontása, majd továbbtelepítése
szállítmány végleges célállomása (Borsodchem) elérése után összes berendezés és támaszok bontása
2011.
61sz főút Nagykanizsa elkerülő szakasz vasbeton híd hidraulikus mozgatása
hossz-keresztirányú rögzítő elemek (kitámasztások) beépítése
hidraulikus berendezés telepítése
híd emelés, keményfa máglyák építése
híd átterhelése keményfa máglyákra
hídban lévő feszítő pászmák megfeszítése
híd leengedése hidraulikus berendezés segítségével
saruk beépítése, végleges magasságra engedés
berendezések, kitámasztó elemek bontása
2012.
Nagyvárad, Sebes kőrös folyóra 80 méteres alsóíves acélszerkezetű híd
400T súlyú acélszerkezetű híd szerelése a parton
hidraulikus módszerrel történő betolása a folyó fölé
betolás utáni kb 1.5m süllyesztése, hidraulikus rendszer segítségével
saruk beépítése, sarukra átterhelés
betolási és egyéb hidraulikus műveleteket teljes mértékben saját berendezéssel végeztük
2012.
Vasúti híd hidraulikus emelése, saru beszabályozás
hossztartó megszakítások cseréje
kereszttartó és szélrácsok cseréje
hidraulikus emelés kivitelezése
fix és mozgó saru javítása
2013.
Dilatációk, sarubeépítések és dilatációk
dilatációk és saruk beépítése valamint javítása új és meglévő hidakba
hidraulikus emelés kivitelezése
2014. - 2015.
Szlovákia D3 Autópálya
SVRCINOVEC-SKALITE építkezés
SO 248.VRSOK és SO 245. CADECKA hidak hidraulikus tolóberendezés telepítése,
valamint tolás folyamat kivitelezése és emelési folyamat felügyelete
SO 248 VRSOK
400m hosszú, 4,6m gerincmagasságú, 1,2m övszélességű, 2000 tonna súlyú, acélszerkezetű íves völgyhíd hidraulikus betolása
betoláshoz 52 m segédhíd használata
legnagyobb szabadnyílás 82 m. Legmagasabb pillér 60m
emelési, tolópálya bontási és sarubeépítés munkáinak szakfelügyelete
SO 245 CADECKA
680m hosszú, 4,6m gerincmagasságú 1,2m övszélességű, 3200 tonna súlyú acélszerkezetű íves völgyhíd kétirányú hidraulikus betolása
csatlakoztatása 45 méter magas pilléren (területi adottságok miatt)
betoláshoz 52 méter hosszú segédhíd használata. (2db)
legnagyobb szabad nyílás 82m, legmagasabb pillér, 60 méter
emelési, tolópálya bontási és sarubeépítési munkáinak szakfelügyelete
Mindkét híd tervezését csehországi mérnöki iroda végezte.
Gyártást és a helyszíni összeállítást szlovák kivitelező cégek látták el.
Betolás technológiát a magyarországi HEED kft képviseletében Dr. Szatmári István tervezte.
Betolás kivitelezését a magyarországi Szerfőép Kft végezte.
Munkák kivitelezési időszaka 2014 októbertől 2015 augusztusig tartott.
2015.
Abaújvár KECHNEC
épülő új Hernád-híd hidraulikus betolás-előkészítési, betolási és betolási segédszerkezetek bontási munkái
60m hosszú 10m széles, 600 tonna súlyú, felsőíves, acél főtartós, vasbeton pályalemezzel épített híd betolása vasúti síneken (szerelőtér 200méter távolságra a hídfőtől) valamint segéd rácsos-tartós acélszerkezeten, járomok alátámasztásával a meder felett
betoló segédszerkezetek bontása, saru és dilatáció beépítési munkák kivitelezése
munka kivitelezési időszaka, 2015, 9. – 2015 11hóig.
híd átadása 2015 december
2016.
Zalalövő
Zalalövőt elkerülő szakaszon 600m hosszú, doboz szerkezetű, 3600 tonna súlyú, Közgép Zrt által épített és betolt acél hídszerkezet sülyesztése, 200 cm magasságból 70 cm magasságra (a pilléreken mérve)
süllyesztési feladatok lépcsőzetes elvégzése után, saruk és dilatációk beépítése